Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Motul Engine Clean Auto 300 ml
Numer katalogowy: | Motul Engine Clean Auto 300 ml |
Identyfikator produktu: | 0034293 |
EAN: | 3374650275994 |
Średnia ocena: | (3) (zobacz opinie) |
Preparat do czyszczenia silników benzynowych i Diesla. Dodany do oleju silnikowego rozpuszcza osady i zanieczyszczenia w całym układzie olejowym, które są usuwane z silnika wraz ze starym olejem. Zapobiega zużyciu silnika, obniża ilość zużywanego oleju i wydłuża trwałość katalizatora.
Zastosowanie: Dodatki
Zakres Produktów: Samochody osobowe
O produkcie
Zastosowanie: Dodatki
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Klienci, którzy kupili: Motul Engine Clean Auto 300 ml, kupili również:
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Środek do czyszczenia silników Diesla. Zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w układzie paliwowym, redukuje emisję dymu i sadzy, optymalizuje pracę katalizatora.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Filtr oleju renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów model filtra do danego pojazdu, co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów model filtra do danego pojazdu, co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS).
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr powietrza renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Produkty podobne
Dodatek, który zmniejsza emisję zanieczyszczeń silników Diesla. Zapobiega powstawaniu nagarów, zmniejsza ilość sadzy w układzie wydechowym i usuwa nieprzyjemny zapach spalin.
Środek sprzyja ochronie środowiska naturalnego. Pomaga utrzymać silnik i wtryskiwacze w czystości, zapobiega zatykaniu i korozji końcówek wtryskiwaczy oraz zacieraniu iglic we wtryskiwaczach silników wysokoprężnych.
Środek sprzyja ochronie środowiska naturalnego. Pomaga utrzymać silnik i wtryskiwacze w czystości, zapobiega zatykaniu i korozji końcówek wtryskiwaczy oraz zacieraniu iglic we wtryskiwaczach silników wysokoprężnych.
Środek do czyszczenia silników Diesla. Zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w układzie paliwowym, redukuje emisję dymu i sadzy, optymalizuje pracę katalizatora.
Środek do czyszczenia układu paliwowego silników benzynowych. Usuwa zanieczyszczenia w gaźniku i przewodach paliwowych. Usuwa wodę kondensacyjną z układu paliwowego.
Dodatek do benzyny, jest produktem o doskonałych właściwościach oczyszczających. Ponadto produkt ten uszlachetnia paliwo, chroni przed korozją. Produkt należy stosować co 2000 km.
Wielofunkcyjny dodatek do oleju napędowego. Przeznaczony jest do paliwa z małą zawartością siarki. Gwarantuje czystość silnika i zapobiega powstawaniu osadów w systemie paliwowym. Zabezpiecza wtryskiwacze przed zatarciem oraz przed wczesnym zużyciem.
Regularne stosowanie gwarantuje usunięcie szkodliwych substancji, w granicach zgodnych z wymogami na zawartość CO. Dodatek o długotrwałym działaniu. Efekt: zwiększenie mocy silnika, zmniejszenie stuków, równomierna praca, lekki start, całkowite i efektywne spalanie paliwa.
Regularne stosowanie gwarantuje usunięcie szkodliwych substancji, w granicach zgodnych z wymogami na zawartość CO. Dodatek o długotrwałym działaniu. Efekt: zwiększenie mocy silnika, zmniejszenie stuków, równomierna praca, lekki start, całkowite i efektywne spalanie paliwa.
Wysokowydajny dodatek do bezpośredniego czyszczenia do wszystkich silników benzynowych. Przywraca optymalne osiągi silnika poprzez oczyszczenie całego układu wtrysku paliwa. Błyskawicznie zmniejsza osady, obniża emisję spalin, rozwiązuje problemy zmniejszonych osiągów oraz zmniejsza wysokie zużycie paliwa. Preparat usuwa szkodliwe osady i żywice, aby przywrócić osiągi silnika i zwiększyć oszczędność paliwa. Oczyszcza sondę lambda i wspomaga utrzymywanie sprawności katalizatorów spalin.
Dodatek zapobiegający łączeniu się kryształków parafiny w Dieslu co może w okresie zimowym doprowadzić do zgęstnienia oleju napędowego i zablokowania filtra paliwa jak i przewodów paliwowych. Przeciwdziała zamarzaniu oleju napędowego. Preparat poprawia właściwości oleju napędowego do -31 C.
Wysokiej jakości środek czyszczący do układów recyrkulacji spalin, który rozpuszcza osad w zaworze EGR, układzie wlotowym powietrza, kolektorze oraz w zaworach wlotowych. Do przywracania przepływu powietrza do silnika, zwiększania mocy i przyspieszenia oraz zmniejszania zadymienia spalin.
Środek do smarowania dieslowego systemu wtrysku. Chroni rozdzielcze pompy paliwowej przed zużyciem. Po wprowadzeniu ubogiego w siarkę oleju napędowego pojawiły się problemy z odpowiednim smarowaniem. Dodatek ten wydłuża żywotność delikatnych części układu wtryskowego.
XERAMIC Czyści filtr cząstek stałych DPF jest to nowoczesny preparat, który szybko i skutecznie czyści i regeneruje filtr cząstek stałych bez potrzeby demontażu.
Oczyszczacz silnika. Czyści silnik ze wszystkich szkodliwych osadów i resztek olei. Poprawia sprawność mechaniczną silnika poprzez rozpuszczenie osadów min. Osadu blokującego pierścienie tłokowe. Przeznaczony do silników benzynowych i Diesla. Zalecane jest oczyszczanie silnika przed każdą wymianą oleju.
Koncentrat czyszczący o specjalnie opracowanej formule, która skutecznie usuwa osady i rozpuszcza szlam. Użycie zalecane przy każdej wymianie oleju.